dilluns, 1 de novembre del 2010

ELS MEUS TRES DIES DE PONT

El dissavte vaig desdejunar en els meus pares i despres em vaig ficar a fer deures .
Els vaig acabar vam dinar i despres vaig continuar fent deures,despres vaig anar a
jugar amb el meu pare al parc que tinc dabant de casa a futbaal ,despres vaig continuar
fins a que els amics del meus pares bingeren per a vore a la meua mare.
Vam jugar al scalextric.
El diumenge em vaig alçar a desdejunar i despres em vaig ficar a llegir al costat de la meua mare.
Despres va bindre la meua iaia i vam baixar a desdejunar una altra vegada.A-les-hores vaig ajudar a
la meua mare a arreplegar la casa.Despres em vaig anar en la meu aiaia al cementeri a veure al meu
avi vaig tornar a casa i va vindre visita per a dinar en nosaltres.Vam dinar paella i estava feta per el
meu pare.
Despres vaig jugar molt despres es varen anar i jo em vaig dutjar i vaig anar a vore en la TV:salvados.
I el dilluns em vaig alçar i em vaig ficar al blog a fer elresum i despres vaig ajudar a ma mare a
fer el dinar.