diumenge, 14 de novembre del 2010

El meu cap de setmana(carles)

Quan m,en vaig alçar eren les 7 de la matinada del diumenge i va sonar el rellotge.

-Riiiiiiiiiiiiiingggggggggggg
va sonar el meu despertador i em vaig alçar per a desdejunar, pensant que era el primer, pero vaig sentir la TV i era el meu germa que estava vejent la tv al saló, i jo vaig baisar ha desdejunar.Quan vaig acabar de desdejunar men vaig raspallar les dents i vestirme. He ajudat a ma mare a fer el dinar, jo he fet la pilota del putxero en ingredients secrets. 



Ha sonat el telefon i era el meu tio que anava a vindre una bona estona amb els meus cosins Jaime (soles te 1any i 9mesos) i el seu germa major Natxo (te 10 anys) pero encara no han vingut i jo se que ha Jaime li agraden les pedres del meu jardi i quan sen vam anar de casa , la meva mare hem va dir que si volia fer el dinar i jo li vaig dir que si.

El dinar estava molt bo i quan barem acabar els meus pares van bore les carreres de f1(formula1)si els vostres pares ho mares lan vist fica una entrada a on fica comentaris
Joan (el meu vei)ma cridat per anar el parc a les17:30.






Despres ha vingut la meva iaia carmen i li he donat de menjar al meu periquito Riki.

I per ara estic fent l´entrada al blog, fins la propera entrada.