dilluns, 22 de novembre del 2010

UNA PARTIDA AL ASALT AL CASTELL.

 En una nit d´acampada vam jugar a un asalt al castell.
Vos vaig a contar una de les quatre partides que entria a la base contrincant.
Des de la meva base vaig amagarme en un matorall i vaig estar mitja hora darrere del matorrall,el monitor em iluminava pero no em pillava. Em vaig decidir anar cap a la base contrincant per fer punt i em deiem.
-Esta té que ser una xiqueta, deixemla que ho esta fent molt bé.
Jo seguia arrastrantme per arribar i, en la recta final em punji en alguna cosa i cridi com una xica per a que no em pijaren vaig correr a tope i, quan arrivi a la base contraria em torni a punjar amb una carrasca de la terra.

2 comentaris:

Cinqué Mania ha dit...

¿Manel aquest cap de setmana has fet els escauts?

manel ha dit...

Si pero escauts s´escribeix :
Scouts jejejeje!!!!!!.