dilluns, 22 de novembre del 2010

DISSABTE DE COMPRES

El dissabte em vaig alçar a casa de Sofia.Quan Gal.la i Julio(el pare de Sofia) ,es van despertar ,varem començar a desdejunar.Varem desdejunar:Llet amb colacao i xurros.Després varem jugar a que teniem una tenda mentre que Gal.la ens feia un dibuix.Quan ens cansarem de jugar ho recollirem tot i ens vestirem.Quan ja estavem preparades per a que ma mare ens vinguera a buscar ,mentre ,varem vore un programa de televisió que anava de fer unes proves per a guanyar diners (un programa molt divertit).Quan s'acabà ,varem vore un paregut pero d'ajugar-se la vida ,pero només començar van tocar el timbre ,era ma mare que venia a buscar-nos aleshores jo vaig pensar:Uf!!menys mal que ja ha arribat!!(perque m'havia salvat de vore eixe programa).Després pujarem al cotxe i se n'anarem al ''Mercadona'' a comprar el que anavem a dinar.Quan arribarem a casa ,jugarem a un joc que es diu:''Prueva o Verdad'',que es un joc de fer proves.Després ens cridà ma mare per a baixar a dinar.Varem dinar: Espaguetis.Després de dinar ens pujarem a l'andana a jugar amb les nines.Quan ja havia passat una llarga estona ,se n'anarem de compres.Anarem al ''Zara'',i ens comprarem una samarreta iguals i un mocador(Sofia i jo),pero Gal.la es comprà una altra samarreta d'un panda.Quan ja haviem pagat i tot se n'anarem a sopar al bar del cosí de ma mare.Varem sopar una hamburguesa amb un ou fregit i pernil salat.Després de sopar se n'anarem a casa de Gal.la a jugar una estona.Varem jugar amb els trucs de màgia de Max(el germà de Gal.la).Després de demostrar-lis a les mares els trucs que ens haviem preparat ,se n'anarem a casa a descansaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr!

1 comentari:

Cinqué Mania ha dit...

Marina jo tambe se fer trucs de magia potagia. Mas d´ensenyar alguns. Carles.