diumenge, 14 de novembre del 2010

EXCURSIÓ AL BENICADELL





Hola!!!
  Jo, aquest cap de setmana he fet moltes coses, peró m’ha paregut que el més interesant per possar era açó.
A l’excursió anarem: Mario, Guillem, Anna ,Andreu , els seus pares, mons pares, els tios de Guillem i jo.
El sender, és molt bonic, i te unes vistes realment espectaculars,i el camí está ple de plantes que el fan molt bonic tot el traiactem
, encara que no li les recomanaria a ningú amb vertigen!!!
L’excursió, si eixes des de Rafol              de Salem són 19,18 km i dura 5 hores i 32 minuts, peró nosaltres l’hem escomençat des de la casa Forestal, estalviant-nos, 4 km d’anada, i 4 de tornada. El Benicadell, mesura 1.105m d’alçada.
A mi, m’agradat molt. peró sobretot el final, jo no vaig pujar dalt, hem quedi amb la mare de Guillem ( li donava vertigen)  no vaig pujar perque estava molt cansada (Tot era pujadeta) Peró des de on jo estava pareixia molt divertit, encara que perillos, i donava vertigen. Mon pare i el pare de Guillem varen ser els que més llunt arribaren.