dilluns, 22 de novembre del 2010

El meu cap de setmana(carles)

El dissabt em vaig alçar i vaig mirar el meu rellotge i eren les 7:00 de la matinada, vaig tancar la porta de la meva habitacio i vaig jugar amb els cotxes de carreres fins que m´ovriren la porta. Jo era el comentarista i anava diguent en veu baixeta.

-BIRVO, NO, FENIX, BIRBO, FENIX, iiiiiii, ANEM A VORE LA FOTO FINISH

I RESULTA QUE HA SIGUT UN EMPAT I...

Carles ja estas despert! quina barbaritat! pero quan t´has alçat? -va dir  
ma mare interrumpint-me
-baixem ja mama? -si Carles si                         vaig baixar per a desdejunar i m´en vaig trovar a Riki dormint en la seva gavia, aleshores jo no li vaig fer ni cas. Desdejuni, em vaig llavar les dents i em vaig vestir pero va cridar Gonzalo per a eixir al kiosk a jugar un ratet i jo li he dit que si. Hem anat en els monopatins. 
                                                                      




Aquest es el meu amic Gonzalo:


El diumenge varem anar en els amics a la festa de la cienica al jardi botanic de valenica i vag trovar molts amics. el jardi em va agradar molt i fan moltes activitats i eixides: 

Darrere de la palmera esta ivan

I despres del botanic vaig millorar el meu blog: http://jedisit.blogspot.com/


Fins demá