diumenge, 31 d’octubre del 2010

EL MEU CAP DE SETMANA

El divendres pel matí, el meu germa se'n va anar al futbol, i jo men vaig anar al metge per que m'havia passat tota la nit tosint. Despres del metge vaig anar a casa de la meva avia a fer deures. quan mario torna del futbol em digue el resultat : 6-1, perdien ells contra el Llevant. uns minuts despres, dinarem espaguetis. Quan vaig acavar de dinar. m'en n'ani a empaquetar i de corar el que li anava  regalar a Noelia, per que jo, Lucia Perez, Sara, Estela, Anna, marina ( una amiga de Noelia) Marta ( una altra amiga de Noelia ) i, anavem a casa de Noelia a celebrar el seu aniversari. A les vuit de la vesprada, ani a la seva casa. Ens quedarem despertes fins les 2:00 de la matinada. Per desdejunar, menjarem ous i bacon. Quan ja s'en n'avien anat, Estela, Lucia, i Anna, anarem al park de Picanya, i ahí, els meus avis vingueren a arreplegar-me( vingueren per que els meus pares, i Mario s'en n'avien anat a fer una excurció). A casa dels meus avis,dinarem paella, i despres vegerem la pel·licula de Casper amb les nostres cosines, i despres anarem a casa, on ferem deures. Vaig sopar un sanwich i em vaig anar a dormir cap a les 12:00

1 comentari:

Els ulls de colors ha dit...

Elisa jo tambe vaig anar al aniversari.
pero esta molt be esplicat
lluna