dimarts, 4 de gener del 2011

VACANCES DE NADALS

Dia 23El meu primer dia de vacances jo estava malalt pero men vaig anar al metge i despres
em vaig anar a fer deures a la oficina de la meua mare; despres per la vesprada vaig
estar tombat en el llit dels meus pares sudant-la amb la TV encesa .
Dia 24
Tambe vaig estar sudant-la tot el dia fins a que ens varem anar a sopar a casa de la
meua iaia, vingeren els meus oncles amb la meua cosina Daniela per cert aquell dia
no vaig sopar res.
Dia 25
Ens vam despertar molt tart, ens vam areglar, iens varem anar a casa de la meua altra
 iaia vam dinar i vam estar jugant a les DS, i despres el meu cosi es va vindre a casa
per a jugar a la WII amb mi, es va anar i jo em vaig quedar jugant a la WII asoles
nosaltres vam sopar i a dormir.
Dia 26
Aquell dia van vindre uns amics de la meua mare, tambe vam jugar a la WII amb Hector
 i nieves que son els fills de la amiga de la meua mare, i tambe vam jugar al JENGA.
Dia 27
1er dia de treatre al tama .Obra: iaios. Opinio: A mi em va agradar
 perque narraven la historia dels seus iaios
Dia 28
2on dia de treatre al tama. Obra: "SCRAKEJA´T". Opinio: m'a agradat perque
feien dança moderna
Dia 29
3er dia de teatre al tama. Obra: MAGIA ines...plicable. Opinio: em
va agradar molt perque a mi la magia em xifla