dijous, 6 de gener del 2011

El meu dia de festa de nadal(2010)

                                                                                DIA I

Me e alçat i he mirat per la finestra el oratge feia un bon dia per ha anar al sicr pero un moment este dia jo anaba al circ bueno continuem en la iastoria estaba mirantper la finestra i vegent qui me avia despertat i derepent baig cridar fort RIKIIII!!!era rl meu pardal Riki que li barem ficarRiqui per que cantaba molt com Riki martin i quan el beu a per la televisio es fica a cantar.Baig anar al sirc mundial(es el que tinc bais)




baig anar al circ i era molt guai i divertit algunes cosses donaven grasia i unes altres emosio,els paiasos donaven grasia molta grasia,els malavaristes tambe i el mac donava molta impresio en els trucs de magia.El que mes impresio donava era el ome que caminava del rebes.

Quan ba acabar el circ (perfi!!quina calor)em vaiganar en metro a cassa en un amic que avia bingut al sirc i 

barem parlar de quedar per la besprada .
Ja era per la vesprada i me nanava a acasa de Gonçalo a gugar al new super mario wiibros wii