dimecres, 5 de gener del 2011

VACANCES DE NADALS 2

Dia 30
Fent deures i vam anar a Montroi per a dinar en la meua mare, despres de
dinar el meu pare i jo varem tornar a casa.
Dia 31
Ens vam despertar, desdejunarem i em vaig ficar a jugar a la DS i a la WII,
despres van vindre els meus oncles a despedirse perque s'enanaven a pasar
el cap d'any fora. Varem sopar amb la meua iaia varem prendre el raim i jo
 mel vaig menjar tot .
Dia 1
S'alsarem tard desdejunarem a les12:30 h.
El meu pare i la meua mare feren un arros en bogabants, per la vesprada
varem estar mirant pelicules en la TV.
Dia 2
S'alçarem no molt tart i varem anar a donar una volta amb les vicis per l'horta
i quan tornavem a casa vam vore pasar el "AVE" ens anarem a dinar i com
era el aniversari de la meua iaia varem anr a celebraro amb un pastis de
caravça.
Dia 3
Em vaig alçar i em vaig anar a un xalet a cremar brosa despres vaig asmorsar
i vaig continuar cremant brosa vam tor nar a casa i vaig fer deures amb la
companya de la meua mare.
Dia 4
em vaig alçar i em vaig ficar a fer deures i el blog tot el sant dia.
Dia 5
Hui me alçat i me he ficat a fer el blog i un exersi de castella i despres em anat
a dinar per hai i despres he anat a berenar amb els meus cosinsi la meua altra
iaia al acavar de berenar hem anat a bore la cabalgada dels reis.