divendres, 24 de desembre del 2010

QUINS NERVÍS!!!


Tinc unes ganes que siga ja demà per el matí, per obrir els regals...Desitge que el ''Pare Noël'' em duga tots els regals que he demanat. No pare de mossegar-me les ungles de lo nerviosa que estic per a que siga ja demà i obrir els regals.
Ara us diré els regals que m'he demanat aquest Nadal, per als Reixos i per al Pare Noël, amb una foto:
1-Un ordenador portatil però xicotet, que tinga càmera web incluida.L'odinador és com eixe de la foto pero en blanc.
Que, us arada¿?

2-Una càmera de fotos en la que també, es puga gravar. La que jo m'he demanat de totes eixes, és la fucsia (rosa fosc).
Que us pareix¿?
3-El joc de taula el ''Cluedo''. És el de descobrir qui és l'assassí... El que jo m'he demanat no és el dels ''Simpsons'', és el normal. A vosaltres us agrada el ''Cluedo'' ¿?
4-El joc de la botella de ''Patito Feo''.És eixe joc que es roda la botella i si t'assenyala, has de donar-li un bés a la persona del teu costat. Espere que sapigau de qui joc us parle. Jejeje. És aquest, és igualet al que jo m'he demanat.
5-És una cadira per a l'habitació, que té rodes (per a arrastra-la). És veda i m'he l'he demanat perque necesitava una cadira per a l'habitació, i com eixa era verda(el meu color preferit), decidí demanar-me-la per als Nadals. Aquesta és la cadira que m'he demanat (és la verda).

Aquestes cinc coses són les que m'he demanat per a tot el Nadal. Supose que vosaltres també s'hagau demanat tantes coses com jo.
Molts bessos, i fins al dia del meu aniversari. Jejejej.

4 comentaris:

Estel Fugaç ha dit...

Marina, el ordinador em pareix molt mono, la camera de fotos també em pareix xula, el cluedo te'l recomane, el joc de la botella em pareix una tonteria per que ho podries fer en una botella de vidre o plàstic i volia dir-te que les cadires de rodes son una passada!! Jo ne tinc en la meva habitació i m'han agradat...que no vejes!!

Dani

Cinqué Mania ha dit...

Hola Dani, a mi em dona igual que no t'agrade el joc de la botella de ''Patito Feo'', perque a mi si que m'agrada, perque no només és una botella, també quan assenyala a algú, il.lumina si has de donar un bés o alguna cosa així.
Bó, Feliç any nou!!!!
Molts bessos Marina.

Xiquets de l'autobús 1 ha dit...

esta molt be que defengues el teu punt de vista Marina.


joan

Unknown ha dit...

Joan cadascu ha opinat de el que li agrada ho no, pero Dani també a dit el seu punt de vista ho no .
Igualment bon Nadal Marina,Dani i Joan!!!!