dimecres, 29 de desembre del 2010

QUIN DIA MÉS COMPLET!!

                                                                                                                                                                 
Ara a continuació, us contaré el dia tant complet que vaig tindre. Em vaig alçar i vaig desdejunar un batut de xocolata. Després em vestí ràpid per que havia quedat a les 9:30h en casa de Gal·la. Quan arribarem a casa de Gal·la, ens quedarem en son pare i mon pare se n’anà a treballar. Quan Gal·la s’acabà d’arreglar, se n’anarem cap al metro per a anar a ‘’La Fira De Mostres’’, però de camí varem veure la nova estació del AVE, aleshores entrarem per veure-la. Quan varem veure com marxava un tren se n’anarem cap al metro. Quan pujarem al metro, varem veure a un home xino que no ens parava de mirar, aleshores Gal·la i jo pensarem que ens volia raptar. Quan baixarem del metro el xino també ens perseguia però després, es va despistar i va pujar a un tren que nosaltres no anavem a pujar. Quan després de passar tanta por arribarem, hi havia una cua per a entrar, que pareixia que no s’acababa mai. Aleshores nosaltres ens esperarem a que es calmara una mica. Quan es va calmar un poquet la cua, entrarem i varem veure moltes atraccions. Hi havien de tot tipus: Per a bebés, per a majors…
Quan ja haviem recorregut tota la fira anarem a les atraccions que més ens havien agradat. Varem pujar a dos atraccions. La primera atracció a la que varem pujar, va ser una que et pujaves en un cotxet, i l’havies de conduïr respectant els semàfors, stops...
La segona era com una nòria xicoteta que rodava. Era una tonterieta però ens va fer il·lusió pujar.
Quan es feu l’hora de dinar, cridarem a mon pare per a anar al ‘’Mc donnal’s’’ a dinar. Quan acabarem tots de dinar, el pare de Gal·la, se n’anà a treballar. Aleshores nosaltres decidirem anar al cinema a veure ‘’Ahora los padres són ellos’’.Quan arribarem al cinema, comprarem roses i anarem a la sala que ens tocava entrar.
No us vaig a resumir la pel·licula perque vull que la vejau vosaltres i que us partiu de risa al cinema. Lo únic que us vaig a dir és que és de risa. Jejejej!!
Quan s’acabà la pel·licula comentarem una mica d’ella i se n’anarem a la fira de Nadal de València. Una vegada allí, Gal·la i Max ens començaren a recomanar atraccions perque ells havien anat el dia d’abans. Com a màxim, podiem pujar a tres atraccions. Les dos primeres atraccions, no molaven gens, en canvi la tercera, jo crec que per a mi ha segut la més divetida de totes les que he pujat en la vida. La primera que varem pujar era com una serp, que pegava voltes i anava super despallet. La segona era una casa del terror que feia més por per fora que per dins. I la tercera (la més divertida), era una espècie de ''saltamartí'', però, jo crec que anava més rapid. Com als germans xicotets no podien pujar a eixe ''saltamartí'', van pujar a una atracció que era una piscina plena d'aigua, que dins hi havien com uns unflables que tenien forma de cilindre, que el que feien eren que rodaven com un hamster. Jejejej. Com després de que els xicotets pujaren a eixa atracció, es van comprar llepolies, aleshores nosaltres varem pujar una altra vegada a l'espècie de ''saltamartí''.
Quan cadascú ja havia pujat a tres atraccions, se n'anarem a sopar a la Bolera.
Jo vaig sopar un entrepà de llom i de beguda Fanta de llima. Després de sopar varem jugar una partida als bolos. Al principi anava guanyant jo tota l'estona però després em van guanyar mon pare i Max.
Jo vaig quedar la tercera.
Aquest ha segut el meu dia molt complet. A vosaltres us ha paregut complet o no¿?
Molts bessos Marina.
Ah! se m'oblidava, ací estem Gal·la i jo en l'atracció del ''saltamartí'' eixe.