diumenge, 24 d’octubre del 2010

EL MEU CAP DE SETMANA.

Hola xics i xiques
Voleu saber el meu cap de setmana?
Doncs vos el contaré...
Dissabte:El dissabte em vaig alçar i a l'instant van tocar el timbre...
Ding Dong...Eren els fusters que venien a montar-me l'habitació.I jo vaig dir:''yupi''!!!!!!
Mentre ells em montaven l'habitació, jo vaig fer deures fins a l'hora de dinar.Quan ma mare em va cridar per a anar a dinar a casa de la meua iaia,jo vaig arreplegar els deures, i se n'anarem a dinar.
Varem dinar:Arròs de pollastre.Quan varem acabar de dinar la meua germana i jo,varem pujar dalt a jugar amb les nines.Després ens cridà ma mare per a anarnos-en a ma casa a descansar, perque dins d'una estona se n'aniriem a casa de Sofia i Violeta a sopar i a dormir i també teniem que obrir-los la porta als fusters per a que pugueren entrar.Quan arribarem a casa els obriren i començaren a fer-la.Aleshores jo vaig pujar per a vore com anava...estava quedant preciossa (per ara clar)...Després varen vindre a berenar uns tios de ma mare que feia molt de temps que no els veiem.Quan ja havia passat una estona des de que estaven en ma casa , se'n varen anar,aleshores ràpidament ma mare,la meua germana i jo se'n varem anar a la dutxa,perque haviem quedat en Sofia i Violeta a les :huit, i eren les: set i quart.Després ens varem vestir i se n'anarem.Després d'haver-nos perdut un parell de vegades arribarem,i jo vaig dir:Per fí!!!!!I Sofia , Violeta i unes cosines de Sofia ens estaven esperant per a sopar.Varem sopar:Truita de creilles i llonganises.Després de sopar varem jugar amb la cosina xicoteta de Sofia(Neus).Després se n'anaren les cosines de Sofia, i Sofia i jo jugarem al ''rumi-kub''(un joc de taula), i després se n'anarem a dormir.
Diumenge:El diumenge em vaig alçar i vaig desdejunar tres valencianes i un batut de xocolata.Després ens vestirem i se n'anarem al parc Maldonado(en Riba-Roja).Hem pujat en un mini tren que posava:Renfe.Després de jugar una estona anarem a dinar a casa de Sofia.
Varem dinar:Arròs a la cubana.Després de dinar ens varem posar a jugar amb la seua gosa:Maca.I després ens hem vestit i hem anat al cine per a vore a Júlia.Hem vist:''Cartas a Julieta''.Després vàrem anar a sopar a un:''Fosters Hollywood''.
Hem sopat:Nuggets i creilles fregides.
Després cadascú se n'ha anat a sa casa menys Sofia que se n'ha vingut a ma casa a dormir.
Bé eixe ha sigut el meu cap de setmana.
Us ha agradat?Bé, adeu.
Signat:Marina.