diumenge, 24 d’octubre del 2010

EL MEU CAP DE SETMANA

Hola!!!

El dissabte, me quedi tot el matí en casa fent deures mirant la tele i jugant a l'ordinador. Mentres jo feia aixó, el meu germa, s'enana a jugar a footbol.
Mentres el meu germa es dutxava, jo i ma mare ferem el dinar, dinarem espaguetis i ensalada, peró jo sols vaig menjar espaguetis, igual que el meu germa.
El final del partit de Mario va ser vastant roi. Per lo que Mario em conta, dic que el final va ser desastros perque, al primer temps anaven 4-2, ( Ells jugaven en casa) peró la segona part, perderen 4-6. A la nit, ani al footbol amb mon pare, i perderem ( el Valencia contra Mallorca ) 1-2. El gol del Valencia el marca Soldado, i els de el Mallorca, els marca els dos De Castro.
El diumenge, pasarem tot el matí amb l'ordinador, i despres ens vestirem per a anar a casa dels nostres avis. A casa dels nostres avis, com tots els diumenges, hem menjat paella. Abans de anar-nos, hem jugat amb les nostres cosines.
 A l'arribar a casa ens posarem a fer deures. despres, jo vaig visitarv els blogs de la classe per llegir el que avien posat, i despres a llegir el llibre que eh agarrat de la biblioteca de l'escola.